نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

خاطرات 2س22 روزگیت درساعت 2:22دقیقه

1393/10/7 2:22
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
364 بازدید
اشتراک گذاری

گل دخترم سلااااااامممممممم 

الان دقیقن 2 سال و 22 روزه شدی وساعت2 و22 دقیقه س

که شروع کردم خاطراتتو برات ثبت کنم 

گفتم دیگه این تاریخ تکرارنمیشه بهترین زمانه برای ثبت کردنش

خووووب شروع کنم ....ازکوجا بگم ازچی شرووووع کنمممم 

آهاااااااااااااا...★♥♡♥♡★

اول اینکه خیلی برف اووووومده خیلی زیاااد 

وشما سال قبل کوچولو بودی 

و زیاد اینچیزا رو نمیفهمیدی صبح که ازخواب پاشدیم بابایی متوجه شدن

که یه عااالمه برف اومده وبردنت پشت پنجره واونارو نشونت دادن

چشات گردشده بود ازتعجب  خیلی برات جالب بود گفتیییییی  

این تیههههههه(چیه؟؟؟)گفتیم این برفه عزیزم 

سریع گفتی بف آرهههه؟؟؟؟خلاصه از تماشایی برف لذت میبردی

تاحدی که ازپشت پنجره تکون نمیخوردی 

وکبوترا گرسنه امدن

یکم براشون غذادادی طفلی ها خیلی هم گرسنه بودن 

خودمون هم میز و صندلی رو گذاشتیم کنار پنجره و صبحانه رو اونجاخوردیم

نسکافه اون روز نمیدوووونم چرااا اینقد چسبید

اصلن مثل بقیه روزها نبود و شکل پشت لیوان ودسته لیوان هم ادم برفی بود

دیگه کلا با جوو مون یکی بود

گفتیم بعد صبحانه بریم برف بازی وعکس انداختن  ولی نههههه ...:-((

دیدیم یک طوفانی شد که نگووووو برفها رو ازین ور به اون ورمنتقل میداد

تا این حد  ...ماهم که هرسه تامون سرماخورده دیگه منصرف شدیم

البته دراصل باباجون منصرفمون کردن به منو تو که باشه در هرجاوشرایطی

میزنیم بیرون ....دقیقن مثل همیم عاشق تفریح و گردشـــــــــ

شاید شب بریم انشالا خیلی دوست دارم عکس بگیرم ازت تو برفاااا

  

 شیرین زبونیهای جدیدت

داشتیم غذا میخوردیم کنار غذاهم ترشی بود

دیدیم با دستت اون ور سفرهرو اشاره میکنی ومیگی

مامانیییییییییی شتری هارو بده (ترشی ) 

وقتی هم دستت دادم گفتی آفــــــرین  میییسی (مرسی)

 

کوچکترین کاری هم که برات بکنیم تشکر گفتن ومیسی گفتنت فراموشت نمیشه

بعضی مواقع کار خوبی میکنی یادم میره بگم تشکر یادآوری میکنی

که برام بگو تشکر

وچند روز پیش بابا جونتو میبوسیدی ومیگفتی (شکر خداااااا)

اینقدخندیدیم آخه تواین چیزارو ازکجایادمیگیری جوجو...ماچ

پسندها (7)

نظرات (4)

♥ایدا♥
10 دی 93 10:27
سلام وب خوبی داری به وب منم سر بزن خوش حال میشم اگه با تبادیل لینک موافقی خبر بده
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
لینکت کردم عزیزم ولی قول بده دفعه بعد آمدی یکم بخوابی سرحال بیایی ونظرایی توپ بدی به خاطرات نگارجونم
مامانه ثنا
10 دی 93 10:28
salam. maman negar sana kocholo man to jashnvare sherkat karde. be dostan khabar bedid behesh ray bedan be web sana sar bezanid
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام گلم میام وبتون توضیح میدم
کوثر
10 دی 93 20:09
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
مرسییی عزیزم لینکت کردم
✿نیکتا✿
13 دی 93 15:47
سلام وبتون خیلی عالیه من از عکس های نگار جون لذت بردم . من لینکتون کردم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنووووون گلم منم لینکت کردم