نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

🌸بدون شرع🌸

1393/11/15 10:27
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
870 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا من کودکم ....

مادرم می گه همه چیز دست توست.

می گه تا تو نخوای حتی برگی از درخت نمی افته.

خدا جونم یه شب فقط یه شب توی خوابم

بیا آخه خیلی دوست دارم نقاشیت کنم و عکستوبچسبونم کنار تختم

تا از هیچی نترسم و راحت بخوابم.

خدا جونم قول می دم یه روز جبران همه ی خوبیهاتو بکنم

قول می دم دکتر بشم و اگه مریض شدی خودم خوبت کنم

به داداشمم می گم پلیس بشه تا اگه کسی خواست بدزدتت دستگیرش کنه.

خدا جونم دوست دارم.

قاصدک کوچولو یادت نره حرفایی که تو گوشت گفتم و به خدا بگی.

حالا برو فوت....

نگار عزیز دوستت داررررم خیلی زیااااد

امروزدخترم 2سال و2ماه و2روزش شده مبااااارککککه عزیزم

پسندها (11)

نظرات (19)

مامانی
17 بهمن 93 15:40
ماهم دوسال ودوماه و دوروزگیتو تبریک میگیم نگارجون
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون خاله جون اینم برای مرتضی پسر
مامانی
18 بهمن 93 10:34
دو تایی های دخملی مبارک باشه
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان عسل 
22 بهمن 93 17:55
واااای این دخمل خوشگلروباااااش ۲سال۲ماه۲روزگیت هم مبارک باشه عشق خاله..همیشه عکسات قشنگه خوشگل خانووووم..منم اون لپاتوازدورمیبوسم عشقم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنووووووننننننمممم عزیزم
مامان عسل 
22 بهمن 93 17:56
بوس واسه دخمل خوشگلهههههه
محمد
23 بهمن 93 10:02
سلام با محصولات جدید "آماده سازی کیک، دسر" بروزم.
♥ایدا♥
23 بهمن 93 22:52
2سال و 2ماه 2 روزگیت مبارک نگار شیرینم به منم سربزنید اپم با سوغاتی های مامان بزرگم
♥ایدا♥
1 اسفند 93 14:12
رمز میدی خاله ؟؟؟؟
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
بلی عزیزم میام وبت میگم
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 14:25
مبارک باشه نگار جان انشالله همیشه سالم و تندرست باشیخوشحال میشم به من سر بزنی خوشگل خانوممم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم بخاطر حضورت بلی حتما میام
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 16:42
سلام خاله جونم ممنونم از شما لینکتون کردم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
منم لینکت کردم عزیزم
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 17:23
راستی رمز میدید ؟البته اگر امکان داره
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
بلی
ثنا کوچولو
5 اسفند 93 13:07
رمز میدی خاله
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
بلی عزیزم میام وبتون میگم
حدیث
5 اسفند 93 23:55
سلام مامی جون ماشالله چه دختر خوشگلی داری دوست خوبم خدا حفظش کنه ایشالله درکنار هم خوش وشاد باشید اگه دوست داشتید رمزو بهم بدید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام عزیزم خوش اومدی ممنون توهم همیشه شاد وخرم باشی ایشالا رمز رو میام وبت میگم
مامان آنیسا
7 اسفند 93 7:37
منم رمز میخوام عزیزم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
چشم عزیزم
مامان خدیجه
12 اسفند 93 12:06
عزيزم منم رمز ميخوام اگه مايليد
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
چشم عزیزم چراکه نهههه میدم رمزو بهتون
مامان عسل 
13 اسفند 93 0:37
سلااااام عزیزای دلم مامانی گل خوبی جیگرم..دخمل نازت چطوره ایشالله که خوبین واوضاع بروقف مرادتون هست فداااتون..وقتی برام کامنت میزاری دلم پرمیکشه تابیام پیشتون باورکن یه وقتایی خیلی دلم میخوادتندتندبیام پیشتون آخه ماشماروخیلی دوست داریم ولی بادوتابچه ودم عیدوکاریه کم بهتون دیرسرزدم شرمنده..
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام برشما خواهر خوبم ... ممنون که بیادمون هستید میدونم عزیزم ایشالا خباخوب وخوش سلامت باشین همین برام کافیه
مامان عسل 
13 اسفند 93 0:38
مامانی به منم رمزمیدی..من رمزندالم
مرضیه(مامان 3جوجه طلایی)
14 اسفند 93 1:35
هزار ماشاءالله . انشاءالله 22 سالگی و 2 ماه و 2 روزش را تبریک بگیم . همیشه شاد و سلامت باشین.راستی رمز لطفا
مامان مريم
18 اسفند 93 8:53
الهی بگردم خیلی بانمکه ماشالا...
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون مریم جون ماشالا دخترو پسرشماهم خیلی شیرینن
♥ نیکتا ♥
20 اسفند 93 19:16
سلام مامانی مهربونخیلیزوقته اپ نکردید دلم براتون تنگ شده
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون گلم بزودی بروز میشم با خبرهایی جدید