نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

🌸اخرین پست امسال🌸

1393/12/25 16:44
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
1,268 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عرض میکنم خدمت مامانیهای گل 

وکوچولوهایی شیرین و دوست داشتنی شون 

بعدعرض سلام خسته نباشیدمیگم

بابت کارهایی زیادخونه وخونه تکونی...

     

بهار وسال جدیدتون هم پیشاپیش مبارک    

خوب طبق معمول مروری میکنم برخاطرات نگارخانوم  

حرف زدنایی این دخترخانوم ما خیلی خوشمزه شده یکم جمله بندی میکنه 

ولی هنوز هم بعضی کلمات رو اشتباه تلفظ میکنه ولی خیلی بامزه س

کلماتی که اشتباه تلفظ میکنه ازین قبیل هستن.. 

1.کوچولو.....چوکولو

2.فهمیدی؟........شمیدی؟

3.کثیف......کفیث

4.مکی ماوس.......مکی نوس

مارک  hellokitty  & mikimaus  رویادگرفته 

لباس یا کفش کوچولوهارو میبینه میگه این مارکش هلو کیتیه یا...

درحال بازی دستش ناگهانی میخوره صورتم میگم وااای دردم گرفت

همون قسمتو میبوووسه میگه خوب شد خوب شد ؟؟  آری ؟ 

همیشه ازم میپرسه مامانی دوسم داری 

میگم آری ...

میگه چندتا

میگم 6 تا

حالا چرا6تا نمیدونم 

خودش عدد6رو دوست داره میگه 6 تا دوست دارم

خودشم دم به دقیقه بااون صدای ناز کودکانش بهم میگه 

مامانننییییییی   میگم جاااانم 

میگه دوستت دارم من زیااااااااد 

میخواییم تو انجام کاری کمکش کنیم ازقبیل کفش پا کردن  

جوراب پوشیدن و....ناراحت میشه و میگه نکککککن من خودم هاد ( یاد) دارم

واینک چند تا از عکسهایی که از قبلناست وتاحالا نذاشته بودم

 

دیگه تموم شددد

باز سال جدید منو دخترم با خاطرات خبرها وتصاویر جدید درخدمتتون هستیم

همه شما عزیزانم روبه خدایی مهربان میسپارم 

زندگیهاتون سراسر شادی وخنده 

سال جدید بهار وهمچنین چهارشنبه سوریتون پیشاپیش مبااااارک

پسندها (12)

نظرات (17)

کوثر
25 اسفند 93 16:52
به به دیگه عکسای خوشگلتون کامل شدن خیلی خوشگل !!!
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنووون
حدیث
25 اسفند 93 23:18
سلام دوستم خیلی وقت بود نبودی گلم خوبی نگار جون خوبه ؟ شمام خسته نباشی.به به دیگه نگار خانوم داره قشنگ حرف میزنه وباحرفاش حسابی دل شمارو میبره خدا واستون حفظش کنه پیشاپیش سال نورو بهتون تبریک میگم ایشالله سالی پر از سلامتی وخوشبختی وارامش وسلامتی داشته باشین
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام برشما حدیث جون خوبی عزیزم؟؟ برای شما هم همچنین
کوثر
26 اسفند 93 12:09
نون و پنیر و سبزی میبوسمت بلرزی !!!نون پنیر و گندم یادت تو قلبه مردم. نون و پنیر و فندق لبت همیشه خندون .نون و پنیر و رامک! نگار جون عیدت مبارک.
مامان آنیسا
27 اسفند 93 7:16
عزیز دلم سال نو پیشاپیش مبارک ایشالا که سالی پر از شادی و خنده داشته باشین
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سال جدید برشماهم مباااارک برای شماهم ارزوی بهترینهارو دارم
کوثر
27 اسفند 93 8:29
با يه متن قشنگ آپم. منتظرتون هستم...
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
اووووومممممدم
♥ایدا♥
27 اسفند 93 10:39
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنید دختر خوشگلتو هم ببوس
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
عیدتوهم مباااارک ایداجان
مامان عسل 
27 اسفند 93 18:50
سلام عزیزدلم خوبی فدای نگارخوشگلم بشم وای چه خوردنی بوده البته الان هم ماشالله خوشگله ..مامان گلش مواظب دخمل نازمون باش..راستی ایشالله که سال جدیدبرای شماهم پرازخیروبرکت باشه نگارموببوووووس
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم برای شماوخانواده محترمتون همچنین ..
دختر خاله
2 فروردین 94 20:15
سلام من برای طاها جونی پسرخالم وبلاگ زدم خوش حال میشم بهش سربزنی
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
حتمن میام عزیزم
KOSAR
7 فروردین 94 12:55
سلام خاله جون میخواستم بگم یه وب زدم دوست داشتید بهش سربزنید.نگار جونمو ببوسید.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
مبااااارکه وبلاگت اوووومدم
♥ایدا♥
7 فروردین 94 16:18
سلام امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه خوش حال میشم به منم سربزنید اپم با هفت سین امسال و خاطرات فروردین ماه
من دوستام
9 فروردین 94 18:10
سلام من دوستم یک وب اشپزی زدیم خوش حال میشم به ما سربزنید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
آمدم عزیزممم
کوثر
13 فروردین 94 19:54
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶ ´´´´´´´¶¶´´´´´آپ کردم ´´´´´´¶¶ ´´´´´¶¶´´´´´´ بدو بیا ´´´´´´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶ ´´¶¶´´´راستی نظر یادت نره هااااااا´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶ ´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶ ´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶ ´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶ ´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶ ´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶ ´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶ ´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶ ´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶ ´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶ ´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´ ´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶ ´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶ ´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶ ´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´ ´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶ ´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶ ´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶ ´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶
کوثر
14 فروردین 94 10:58
سلام خاله جون ببخشید مزاحم شدم میخواستم بگم من به وبلاگم نمیتونم برم میشه شما برید ونتیجه نظرسنجی کنار وبمو بهم بگید.
♥ایدا♥
21 فروردین 94 20:13
سلام روز مادر وروز زن مبارک خوش حال میشم بهم سربزنی اپم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم
kosar
24 فروردین 94 17:01
سلام خاله جونم.چه وب نازی دارید.!!! وکوشولوتونم به خودم رفته چون هم سفیده وهم نازه وبانمک. اگه به وب من سربزنید خوشحال میشوم .ازتون کلی سپاس گزارم.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون از اومدنت موفق باشی
♥ نیکتا ♥
25 فروردین 94 18:25
ஜ۩۞۩ஜ ¸.•)´ (.•´ *´¨) ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨) (¸.•´ (¸.•` *(`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´) ★★◄███▓▓ آرزومــــــــــــنـد آرزوهای قـشـنــــــــــــگـتـم ▓▓███►★★ (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)•.¸)`' •.¸) ¸.•´•.¸)`' •.¸) ( `•.¸ `•.¸ ) ¸.•)´ (.•´ ஜ۩۞۩ஜ با مطلب جدیدم اپ شدم . خوشجال میشم بهم سر بزنید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
باشه عزیزم حتما میام
ĸoѕαr
4 اردیبهشت 94 10:48
خاله جون آپ نمی کنید؟؟ دلم واسه نگار جون یه ذره شده.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
میبخشیدعزیزم یکم کارداشتیم نشدبیام .... البته اگر واتس آپ و..داری میتونیم ازون طریق زود زود باهمدیگه درارتباط باشیم