نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 28 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

🌸تولد باباجون و روز پدر🌸

1394/2/11 18:43
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
545 بازدید
اشتراک گذاری

  نام زیبای تو را در کتیبه ای از جنس عاطفه حک خواهم کرد 

  وعکس قشنگترا در قابی از جنس عشق میگذارم

  تا همه بدانند تو سلطان جان من و فاتح دلم هستی  

 برای تويی كه قلبت پـاك است...

برای تو می نویسم........

برای تويی كه تنهايی هايم پر از ياد توست...
برای تويی كه قلبم منزلگه عـــشـــق توست...
برای تويی كه احساسم از آن وجود نازنين توست...
برای تويی كه تمام هستی ام در عشق تو غرق شد...
برای تويی كه چشمانم هميشه به راه تو دوخته است...
برای تويی كه مرا مجذوب قلب ناز و احساس پاك خود كردی...
برای تويی كه وجودم را محو وجود نازنين خود كردی...
برای تويی كه هر لحظه دوری ات برایم مثل یک قرن است ...
برای تويی كه سـكوتـت سخت ترين شكنجه من است....
برای تويی كه در عشق ، قـلبت چه بی باك است...
برای تويی كه عـشقت معنای بودنم است...
برای تويی كه غمهایت معنای سوختنم است...
برای تویی که آرزوهایت آرزویم است..........
دوستت دارم تا ........! نه...!
دیگر برای دوست داشتن هایم تایی وجود ندارد...
بی حد و مرز دوستت دارم....
تقدیم به همسر دلبندم... 
  • 'S Geburtstag.  Glücklich ... emoji von
  • 'S Geburtstag.  Glücklich ... emoji von
  • 'S Geburtstag.  Glücklich ... emoji von
  • 'S Geburtstag.  Glücklich ... emoji von
  تولدت مبااارک همسر عزیزم  
روزتم مبارک عشقم 
 
 
 پدر‌ ای چراغ خونه! مرد دریا، مرد بارون
با تو زندگی یه باغه، بی‌تو سرده مثل زندون
هر چی دارم از تو دارم، تو بهار آرزو‌ها
هنوزم اگه نگیری، دستامو می‌افتم از پا
 پدرم روزت مبارک ...؛!!
 
 emam ali2
پسندها (14)

نظرات (19)

حدیث
13 اردیبهشت 94 10:29
سلام دوست خوبم تولد همسر عزیزتو تبریک میگم اومیدوارم همیشه خوش باشید ...
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون حدیث جان عزیز
♥ایدا♥
13 اردیبهشت 94 12:39
روز پدر مبارک نگار جونی اینو بدون بهترینی
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون گلم توهم همچنین
ĸoѕαr
13 اردیبهشت 94 14:34
تولـــــــــــــــــــــــــد باباجون نگار مبارکــــــــــــــــــــ
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
مررررسیییییییی گلم
mahtab
13 اردیبهشت 94 15:27
سلام دوست خوبم ایشالا سالیان سال در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنید و سایتون روی سر نگار جان مستدام باشه راستی کامنتهاتون رو معمولا خصوصی میذارید و نمیتونم پاسختونو بدم حواستون نبوده یا واقعا خصوصی بودن؟ درحالیکه مطلب خاصی نیود تو کامنتتون ببخشید کم پیدا شدنم رو ارادتمندتون هستم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام مهتاب جان عزیز ممنون ....ایشالا شماهم همچنین نهههه عزیزم خصوصی کامنت نذاشتم شاید اتفاقی بوده وحواسم نبوده ممنون بخاطر حضورتون
مامان عسل 
13 اردیبهشت 94 16:37
سلام عزیزم خوبی نگارم خوبه...ایشالله که خوبین...تولدهمسری هم مبااااااررررک باشه ایشالله که ۱۲۰ سال سایه اش بالای سرتون باشه ودرکنارهم شادباشینمطالبت هم که نوشتی خیلی زیباست عزیزم..خوش باشین الهی همییییششششههه
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
خیییییییلی ممنون عزیزم بخاطرحضورتون وبخاطر کامنت زیباتون شباشیدشماهم همچنین ایشالا همیشه شاد وخندان باشید
مامان عسل 
13 اردیبهشت 94 16:40
این هم کادوی عسل واسه بابایی نگاااارجووونگل][گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل[گل
مامان نیلوفر
14 اردیبهشت 94 0:09
ماشاالله چه دختر نازی دارید خدا حفظش کنه تولد بابایی هم مبارک باشه
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم خداوندنیلوفرخانوم نازنین رو حفظش کنه
مامان آنبسا
15 اردیبهشت 94 8:41
سلام عزیزم حالتون چطوره ؟ نگار نازم خوبه ؟ روز همسری مهربونتون و همه باباهای مهربون و زحمت کش مبارک
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
عزیزم خوبیم خداروشکر ممنون برای پدرجان وهمسرشماهم مبااااارکککک
مامان 3جوجه طلایی
15 اردیبهشت 94 9:25
خوش به حال این بابا چقدر کادو گرفته . چند رنگ جوراب .
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
کادویی اصلیشونو صبح تولدشون یعنی صبح روز تولد آقاامام جواد ازامام جواد گرفتن بعد 3سال انتظار اقامت المان برایمان آمد
نیکتا
25 اردیبهشت 94 16:32
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ خوشحال میشم به من سر بزنید ، آپ شـــــــدم
♥ایدا♥
27 اردیبهشت 94 12:40
سلام خاله جونم اپ شدم خوصوصیتو چک کن
الهه مامان مبین
29 اردیبهشت 94 17:47
....................................................................................@@@@@.. ..........................................................................................@........ .........................................................................................@........ .........................................................................................@....... .........................................................................................@........ ........................................................................................@....... ..................................................................................@@@@@.. .....................................@@@.......@@@................................... ...................................@@@@.....@@@@............................. ..................................@@@@@..@@@@@.......................... ...................................@@@@@@@@@@........................ ....................................@@@@@@@@@...................... .......................................@@@@@@@..................... .........................................@@@@@..................... ............................................@@@..................... ..............................................@..................... .................................................................. .........@................@................................. .........@................@.............................. .........@................@............................ .........@................@.......................... ..........@..............@........................ ...........@............@...................... .............@........@................... ...............@@@....................
ĸoѕαr
3 خرداد 94 8:35
سلام خاله جون.خوبید؟؟؟؟ یه خواهش ازتون دارم میشه کد 8روبه سامانه 1000891010 بفرستید.ممنون میشم یه دنیا
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
اخی عزیزم کاش میشد ازینجابفرستم یه بار موقع رای دادن مسابقه نی نی وبلاگ به ی نفرخواستم رای بدم بخاطر یه پیامک چندبرابرپول برابر تماس گرفتن رو کم کرد اخرسرم نشد واقعن شرمنده
مامان آنیسا
3 خرداد 94 8:45
سلامی به گرمی روزهای گرم بهاری به نگار عزیزم و مامان گلش حالتون چطوره ؟؟ نگار جونم خوبه ؟
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم خوب خوبیم خداروشکر میگذرونیم یه هفته سرمایی شدید هفته بعد گرما وافتاب سوزان رو ممنون گلم که بیاد ماهستید
♥ایدا♥
3 خرداد 94 15:31
سلام خاله جونم من توی جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم یک درخواستی ازتون دارم لطفا عدد ۷ رو به سامانه ۱۰۰۰۸۹۱۰۱۰ بفرستید ممنونتون میشم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
آیداجان ازالمان نمیشه گلم من قبلا به دوست دیگری هم نوشتم میبخشید
فاطمه ع
3 خرداد 94 15:44
سلام زینب جان خوبی گلم ؟نگاره خاله خوبه؟ ببخشید خبری نگرفتم ازتون گوشیم داخل بیمارستان ازدستم افتاد وتاالان درستش نکردم وقت نشد و درگیرمشکلاتبودیم شماره هم نداشتم بهت خبربدم به زودی درستش میکنم و کامل توضیح میدم اتفاقات رو دوستتون دارم زینب جان فعلا بای
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام عزیزم چندوقته نیستی نگرانت شده بودم به وبتم میامدم اپ نمیشدی خوشحال شدم ازاحوالت باخبرشدم منتظرتم تابا واتس اپ بچتیم وحرف بزنیم باهمدیگه
نیکتا
4 خرداد 94 15:48
سلام من در جشنواره ی نی نی وبلاگ شرکت کردم ....خوشحال میشم عدد 75 را به سامانه 1000891010 برای رأی دادن به من پیامک کنید اگر دوست دارید به وبم بیاید تا عکسمو ببینید . به کمک شما احتیاج دارم.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
نیکتاجان ازالمان نمیشه گلم من قبلا به دوست دیگری هم نوشتم میبخشید باشه عزیزم الان میام وبت
نیکتا
5 خرداد 94 12:38
ممنون که سعی خودتون رو کردید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
خواهش میکنم
زهـــــــــرا
11 مهر 94 14:40
ممنونم از محبتتون دختر خالم مثل اینکه یادداشته و براشون قالبو درست کرده ///خیلی ممنونم از محبتتون دوستون دارم اونم خیلی زیاد
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
باشه عزیزم ماهم دوستت داریم 😘