نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 19 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

آخرین پست ۹۴ باتمام جزییات 😛

1395/4/4 11:9
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
821 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوستــــآی عزیز نی نی وبلاگــــی  

حالتون چطوره انشالا که خوب وخوش باشید

و خستـــه نباشـــید میگم بابت خونه تکونی و...

         

نی نی های شیرینتـــون چطورن

حســــآبی دلم به هممتون تنگ شده بود 

مدت طولانی هست که وبلاگو آپ نکردم

مشغول زندگی بودم وروزهای شیرین و البته

یکم دشوار بارداری رو دارم سپری میکنم

504.gif

خداروشــــکر حال هر چهارتامون خــــوبه الحمدللـــــه

منتظر آمدن وروجک هستیــــم وکاراشو میکنیم



نگاری هم که روز به روز شیرین وشیرین تر میشه 

منو باباشو دیوونه خودش کرده 

هممتون بچه های شیرین زبون داریـــد میدونید چی میگم

دقیقه به دقیقه مارو با کلمات وحرفها وشیرین زبونیاش

غافلگیــــر میکنه 白雪姫★ のデコメ絵文字

خاله ریزه یه زبونی میریزه که نگــــووو 

 واینکه عید کریسمـــس مهمون داشتیم 

پستهای قبل گفتم داداش وزن داداشم امدن المان 

اونا یه هفته یی خونمــــون بودن با داداش کوچیکم 

بعد چهارسال دوری همدیگرو دیدیم و

حسابی جاتون خالی خوش گذشت

نگارجونم که حسآبی لوس شده بود バイバイ のデコメ絵文字

بیرون میرفتیم از شدت لوس بازی از بغل داییهاش پایین نمیامد

اوناهم یه محبتی میکردن که نگوو 

منم جایی اون بودم خودمو لوس میکردم خوب

وای مگه میشد بهش حرف زد 照れちゃう見てね(^◇^)┛ のデコメ絵文字

الــاهی فداش بشــــم

تازه برای اولین بار دایی ها وعمه شو دیده بود طفلی

خلاصـــــهـــــــ..

اینـــکه همسری هم هر روز میرن مدرسه

باید ۲سال دیگه زبان اینارو بخونن

منو نگــــاری مشغولــــیم هواهم که افتضاع

انگار نه انگار بهـــــاره

پریروز یه برفی آمـــــد که نگــــــووو 雪だるま*スノーマン のデコメ絵文字

آب وهوای اینجا خیلی عجیبه ..برف زیادی امد

فرداش افتاب گرمی شد کلش اب شد  

مادوتاهم تاهوا خوب میشه میزنیم بیرون کنارخونمون پارکه

میرم سرگرمـــش میکنم بازی میکنیم یه دریاچه هم هست

خورده نونا که جمع میشه میبریم برای اردکها  ひよこ のデコメ絵文字

تا نوش جان کنن

و دخترک ماهم لذت ببـــــره...

به قدرت خدا اینجا آدم همسایه نمیبینه

۵طبقه هست ۴ماهه امدیم این خونه

فقط یک خانمی رو یه بار دیدم

نمیدونم زنده ان نفس نمیکشن انگــــاری

اینقدر ساکتن که نگوو😐 😯

چقدردلم به همسایه های ایران یا افغانستان تنگ شده😞

صبح زود ساعت ۶میرن سر کار

شب میان خسته وکوفته میخوابن

مهمون ومهمون داری که اصلا ندارن

کســــی رو بخوان دعوت کنن

کافی شاپی رستورانی یه ساعته تمامバイバイ のデコメ絵文字

اون میره خونه خودش اینم میاد خونه خودش

منکه نمیتونم والا به این شیوه زندگی کنم 

هر هفته شنبه یکشنبه ها که تعطیلیم

یامیریم مهمونی یامهمون دعوت میکنم

ادم دیوونه میشـــه تنهایی به خـــدا..バイバイ のデコメ絵文字

چی بگم دیگه ایناهم به این شیوه عادت کردن

ولی باز در عوضش خدا یه صاحب خونه یی به ما داده مهربون

خو نگـــرم مثل خودم اهل تفریح و مهمونی

المانیــــه ولی عادتاش مثل خود مونه

خیلی دوسش دارم زن وشوهــــر گلـــن 💑

عاشق نگارن از شهر خودشون که چند ساعت فاصله است 

به مناسبت تولدش  به مناسبت کریسمس

برای نگار کادو پست میکنه🎁

با کارت تبریکی ویه عالمه حرفهای احساساتی 

یه خانوم بزرگ برای یه بچه کوچولویی سه سالـــه...

ادم شرمنده این همه محبت اینا میشه بخـــدا😌

دیروز روز پرکاری داشتیم منو نگـــار

صبحه زود ساعت ۸زدیم بیرون رفتیم فروشگاها

مادرو دختر برای خودمون کلی خرید کردیم

هر چیو دیدیم وخوشمون اومد خریدیم 

براش عیدی تی شرت گرفتم چهار تا۴ رنگ خیلی نازن 

با یه ست ساپورت رنگی

و دامن پرچین کوتاه ٫گیره مو صورتی٫

لاک صورتی به سلیقه خودش وعینک صــــورتی 

هممشــون رنگ بهـــــار

چند مدل بیسکویت و خوراکـــی🍭

 جاتون خالی خیلی خوش گذشت به هردوتامون

یکمم برای همسری خرید کردیم به عنوان عیدی 

ازون جا رفتیم وقت دکتر داشتم ساعت ۱۱ 

دکتر زنان برای چکاپ ..

گل پسرو دیدم صدای قلبشو شنیدم

500.gif

به هممتون سلام میرســـوند خداروشکر حالشم خوب بود

ازون جا همسری امدن دنبالمـــون رفتیم خونه یکی از

دوستامون ظهر مهمون اونا بودیم 

جاتون خالی بود خیلی خوش گذشت

نهار رو خوردیم نشستیم صحبت کردنو این کارا

و منم اصلاح کردم اونارو  Mini plaatje make up smiley mascara

خوشکلشـــون کردم شب عیدی

animated gif of make up - lipstick

 

ارایشگاه های اینجا افتضاعه کارشون

خیلی ابرو زشت برمیدارن

بند انداختن که بلد نیســـتن قبول نمیکنن

خلاصه حســــابی روز پر کاری داشتم و

تموم روز فعال بودم 

ودر اخر مقداری از دیالوگ های نگارم

که تاحالا نتونسته درستشون کنه وصحیح بگه

باکمی ازعادت هاش

منو هل بده                        منو هل کش 😑

پایین بیــــار         ‌              بکش پایین😊

ببین چهار زانو نشتستم       ببین چهارشونه نشستم😁

ناف ‌                                   ناناف😅

اینقدم قشنگ میگه ناناف دندونای خرگوشیش دیده میشه

وقتی به ف آخرش میرسه

اسباب بازی                       اباب بازی

باهات قهرم            تو از  تو قهرم😡

آهنگ مورد علاقه اش  اسمال آقا و ملودی (آرش)  

هر صبح میگه برام رقص زومبا بزار از یوتیوپ براش میزارم

 روبروی تلویزیون قشنگ مثل خودشون میرقصه یکم وارد شده

بردمش کلاس ورزشی  ثبت نام کنم باشگاه نزدیک خونمون

گفت مخصوص بزرگاهست

ادرسشو داد جایی مخصوص بچه های سه سال به بالا

وقت کنم انشالا ببرمـــش خیلی علاقه دارم

شعرهم یاد گرفته شعر یه توپ دارم قل قلیه

شعر حسنی٫ شعر عروسک خوشکل من ٫

سوره توحید و سوره کوثر هم یاد گرفته

المانی هم بیشتر کلمات اشیا وحروف کاربردی یاد گرفــته

میبخشید زیادی پستم طولانی بود 

 چند وقته نبودم دلم برای صحبت کردن با شما خواهرای گلم

تنگ شده بودم با تموم جزییات تعریف کردم 

روزهای خوب وخوش پر از خاطرات شیرین🌹

هرچی ارزوی شیرین 🌹

لحظه های زیبا🌹

روزهای پراز شادی وخنده🌹

تنی سالم دلی خوش 🌹

چی میدونم هر چی ارزوی خوبه🌹

برای شماعزیزانم ارزو میکنــــم 

سال جدید رو به هممتون پیشاپیش تبریک میگم🎉🎉 

 

 

صبح روز عید...

آشک یه غذای اصیل افغانستانی 

که دوستمون لطف کرد دست همسرش برامون فرستاد 

با مربا ریواس و گوشت و...

گفت باردارهستی شاید هوس کرده باشی

سخته درست کردنش خیلی چسپیدجاتون خالی😊

اینم دخترک مآ بعد از مدت طولانی هست ازش عکس نذاشتم

دوستای گلم لطف کرده بودین ومیگفتین ازش عکس جدید بزارم

بزرگ شــــده عآیـــــآ؟؟

 

دیدم مدت طولانی ازت خبری نیست 

صدات نمیاد حالا که میرم حموم میبینم باز یه تفریح تازه 

برای خودت کشف کردی هواهم حسابی گرم بود چسبیـــــد

 

پسندها (8)

نظرات (13)

biiitaaa
4 فروردین 95 14:42
روزهاتون شاد شاد...تقديرتون قشنگ...از ته دل عيدتون مبارک خيلي خوشحال ميشم عزيزم به منم سر بزني
محجوب بانو
7 فروردین 95 2:32
سلام مهربونم به به مامان و دخملی رفتین بازار گردیمن هم خیلی دوس دارم کی میشه من هم با فاطمه زهرا سادات و مامانم برم بازار گردیراستش آقاسید زود خسته میشه مثلا فقط یه پاساژ رو میتونه پا به پام باشه برا همین من بیشتر دوست دارم با مامان نازنینم برم بازار دیگه اینکه خیلی خوشحالم پسر گلت سالمه و بهت تبریک میگم دیگه اینکه خوشحالم که خانوادت رو دیدیواقعا دوری از عزیزان خیلی سخته وااای که چقدر از فرهنگ این خارجی ها بدم میاد اصلا انگار زندگی نمیکنن انشالله همیشه سلامت باشید و سال خوبی داشته باشید التماس دعا گلم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام عزیزم آره جات خالی انشالا بخیر اون روزاهم میرسه دخترک شیرینتون بزرگ میشه باهمدیگه میرید خرید+ برعکس آقامون 😀 دیوونم میکنه ازبس تو خرید کردن وسواس نشون میده خرید عقدمون،عروسیمون هرکسی همراهمون میومد نیمه راه کم میاورد براش تاکسی میگرفتیم میرفت خونه ش هنوزم که هنوزه همینطوره+ درمورد خانواده هم ممنوون .. آره خیلی خوشحال شدم بعد مدتی اونارو دیدم + درمورد این خارجیها...این بیچاره هابه این شیوه عادت کردن مامثه اونا نمیتونیم یه روز زندگی کنیم اوناهم مثل ما 😊 +ممنـــــوون عزیزم بخاطر حضورت صورت فاطمه زهراجون رو ازطرف من ببوس
.•♥خواهری بلور♥•.
8 فروردین 95 19:37
سلام عزیز دلم از خوشحالیتون شادم زینب مهربونم به امید سلامتی و شادی روزافزونت و لحظه های عالی در سال 95 سال 95 سال تولد اباالفضل جون مهربونه ،پسر گلی ... عزیزمی
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ســـــــــــلام به روی ماهت خواهرک مهربونـــم همچنیـــــن برای شما .. امیدوارم توی زندگیت شاهـــد زیباترین اتفاقات تو سال جدید باشی ....انشالااااا،،دعاکن گلم بسلامتی بدنیآبیاد
محجوب بانو
9 فروردین 95 0:25
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷
ᓄـاـᓄـان
9 فروردین 95 17:25
سلام خانوومی خوشحال میشیم به ما هم سربــــــزنید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام عزیزم چشم حتما
مامان صدرا
13 فروردین 95 23:23
سلام خانومی تموم مطالب و خوندم ومنتظر عکسای نگار جونم هستم روی ماه نگارم رو ببوس
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ســــلام عزیزم ممنون بخاطر حضورتون
♥دختر عمه پری کوچولو♥
15 فروردین 95 13:33
سلام//اومدن نی نی دومیتون رو هم خیلی بهتون تبریک میگم/از طرف من هم دخملی تون رو ببوسید.
مامان صدرا
13 اردیبهشت 95 21:11
سلام مهر بانو منتظر عکسای قشنگ نگار جونی هستیماااااااااااااااا
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ســــــــلام عزیـــــزم🌷 به روی چشـــــم
نرم افزار حسابداري
22 اردیبهشت 95 11:15
ممنون از مطالب خوبي که به اشتراک ميگذاريد، به وبلاتون علاقه مند شدم و باز هم سر ميزنم
مامان آنیسا
28 اردیبهشت 95 10:35
پس کو عکسای جدید از نگار جونم ؟؟
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام حالتون خوبه عکساشومیزارم انشالا
عاطفـه
23 خرداد 95 20:14
سلام پست جدیدم نظرتونو کم داره
اتوبار
5 تیر 95 19:23
خيلي خوب بود ممنونم بابت مطالب حوبي که داريد
♥ خانوم کـوچولو ♥
5 تیر 95 21:02
سلام عزیزمممم خوبین ؟ مـــــــــــــــــــــاشالله به عزیز دلم چقدر نازه خدا حفظش کنه دندونـــــــــــاشو وای غــریبی سخته واقعا خدا صبر بده بهتون . وبتون خیلی قشنگه پیش منم بیاین لینک شدین اگه دوست داشتین منو لینک کنید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم خوبیم خداروشکر تشکر لطف دارین آره غریبی سخته واقعا ولی ما تموم خانواده مونم امسال و سال گذشته امدن پدرو مادرو خواهر برادرا وبه ما پیوستن خداروشکر....شماهم باافتخار لینک شدید