نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

پسرم به دنیآ خوش آمدی 🌷

1395/4/5 20:44
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
1,293 بازدید
اشتراک گذاری

سلامــی به زیبایی ماه خدآ

سلامی به گرمی خورشید

سلامی برخاستـــه از دل خدمت شما دوستای نازنینــــم

حال واحوالتــــون چطوره؟؟

شهادت حضرت علی ع رو به همتون تسلیت میگم

و طاعات وعباداتتون مورد قبول درگاه حــــــق

 

خدمتتون عرض کنم که مدت طولانی هست آپ نشدم

مشغول زندگی وبچه داری وغیــــره بودم

حالا وقت کردم آمدم پست جدیدی بزارم

و خبر خوش بدنیآ امدن فرشته دوممان را براتون بگم

آری....پسرک مامآنی زمینی شــــــــد

خیلــــــــی خوشـــحالم بهتره بگم خیلی خوشحالیم

منو همسرم ونگاری....

این بهترین هدیه ازطرف خدای مهربون به مآ بود

که بابتش هر چقدر هم شکر گذاری کنم کمه

پسرکم در تاریخ 16 خرداد بدنیا آمــــد

ساعت ۴بعداز ظهر دردام کم کم شروع شد 

وهمسری  زنگ زدن آمبولانس آمــــد

یه هفته ی بود که کل کارامو کرده بودم 

چمدون و لوازم مورد نیاز آماده بودرفتیـــم بیمارستان

 شاهزاده ام ابوالفضل مامانی یه رب به 7 بود که به دنیآ امد

کلا دردای شدیدم یه ساعت طول نکشـــید

خدارو شکر اصلا اذیت نشدم 

الهی قربونش بشم وقت زایمان هم اذیتم نکرد 

زمان بارداری هم اصلا نفهمیدم 

خبری از ویارو این چیزا نبــــود 

از زمانی هم که به دنیا آمده تا حالا ۲۰ روزه شده 

خداروشکر اصلا اذیتم نکرده 

همش خوابه شب هم همچنین

خودم به زور بیدارش میکنم شیرش رو میدم

 

الهی فداش بشـــــــم

اینقدر خوشبویه لپاش گردنش 

ای جانم هرچی بگم کمـــه

خودتون نوزاد کوچولو داشتید میدونید چی میگم

بوییدنش بوسیدنش بهترین لذته

انشالا خداوند نصیب همه بکنه اونایی هم که در

ارزوی داشتن بچه هستن به حق این شبای عزیز بچه دار بشن 

 

نگار مامانی خیلی خوشحاله بابت داداشیش

صبح از خواب پامیشه سریع میره بالا سرش

محبت میکنه ومیگه

ای جانデコメ of cute emoticons

ای جیگــــــــــــــرChu!!

نفــــــــــــس デコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

عســــــــــــــــــلデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

همینطوری ادامه میده اصلا هم براش

مهم نیست طفلی خوابه؟ بیداره؟

و محکم محکم میبوسدش

تا اینکه من سریع به دادش برسم و نجاتش بدم😁

ولی از وقتی ابوالفضل به دنیا امده

منو باباشو خیلی اذیت میکنــــه

اصلا مثل قبلا حرف گوش نمیکنه لجبازیش زیاد شدهデコメ of emoticons (* / □ \ *) cute girl and boy

بعضی روزا خیلی نگران میشم ولی

با همسرم حرف میزنیم وراه حل پیدا میکنیم اروم میشم

خداکنه خوب بشه اصلا رفتارمون باهاش تغییر نکرده

ولی نمیدونم چرا اینجوری شده

کارای مهد کودکش رو کردیم از اول سپتامبر

انشالا میـــــره مهـــــد

یکم براش تنوعی میشه و وابستگیش یکم کم بشه

الهــــــی قربون دخترک مهربونم بشم 

خیــــــــــلی هم دوسش دارم 

انشالا اوضاع به حالت اول برگرده😊

 

امیدوارم شما دوستای گلم هم خوب وخوش باشین با 

همسر و بچه های شیرینتـــــونChu!! 

شمارو به خدای خوب میسپارمــــــــ☝

 Chu!!عکس ۲ روزگی پسرکمChu!!

Chu!!نگار وداداش جونشChu!!

Chu!!عزیزای دلـــــــــــ💜ــــــممممChu!!

Chu!!خانوم کوچولوی من فیلش یاد هندوستان کرده Chu!!

Chu!!۱۰ روزگی گل پســــرم ابوالفضل جان Chu!!

Chu!!قربون خنده هات بشم منChu!!

Chu!!اینقـــدبانمــــک میشه وقتی میخنــدهChu!!

پسندها (5)

نظرات (13)

آتليه عکاسي
6 تیر 95 18:03
ممنون بابت مطالب خوب و عالي
تور ترکيه
6 تیر 95 19:11
مطالب خوبي ميزاريد به ما هم سربزنيد
قفسه انبار
6 تیر 95 19:20
ممنون خوب بود
ديگ بخار
6 تیر 95 19:28
خيلي خوبه مطالبتون تشکر
تور تايلند
6 تیر 95 20:06
خيلي مطالب خوبي ميزاريد
بابای ملیسا خانم ناناز
7 تیر 95 16:41
با سلام . ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، این حقیر : بابای ملیسا خانم ناز و خوشگل ، وبلاگ دخترم رو با عکسهای سفر به شمال و شهر بازی به روز کردم . خیلی خوشحال می شیم با تشریف فرمائی خودتون مزین کنید و کلبه مجازی دخترم رو با گذاشتن یک نظر و یادگاری جلوه زیبای ماندگار بدید. منتظر شما هستیم.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام ممنون بابت حضورتون حتما میام وب دخترک نازتون
مامان مهرسا
8 تیر 95 14:13
اي جوووووووونم ماشالله به نگار عزيز و ابوالفضل كوچولوي خوشگل خدا حفظشون كنه
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون دوست عزیز خداوند دخترک نازتونم بهتون ببخشه😘
محجوب بانو
14 تیر 95 15:38
سلام خواهر جووووووووووووونم خیلی خیلی خوشحال شدم عزیزم انشالله به سلامتی و دل خووووش انشالله همیشه سلامت باشید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
فداااااااتـــــــــــــــــ بوووســـــــــ😘😘
مامان پری
15 تیر 95 1:23
سلام عزیزم مرسی که به سوالم ج دادی. راستش من خیلی دلم میخواد از ایران بریم ولی همسرم وابستگی شدیدی به خونواده خودش و خونواده من داره.بر عکس من.من دلم میخواد تا اینده دخترم تو جایی بهتر از ایران باشه.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
خواهش میکنم انشالا که هرجای هستین موفق باشین
مامان آنیسا
22 تیر 95 17:16
عزیزم قدم نو رسیده مبارک
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنـــــوون
آجی ثمینـــــ ❤
4 مرداد 95 12:53
سلام خاله جون،در مونیخ چه اتفاقی افتاده؟همگی خوبید؟تورو خدا بهم خبر بده
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم خداروشکر ما خوبیم ولی چند خانواده بی گناه دیگه عزیزاشونو از دست دادن 😢
❤مامان سونیا❤
13 مرداد 95 12:20
ای که به قم قدر و بها داده ای / کشور ما را تو صفا داده ای نام تو بر قلب صفا می دهد / روضه تو بوی رضا(ع)می دهد میلاد مسعود حضرت فاطمه معصومه(س) بردوستداران حضرتش و روز دختر مبارکباد....
محجوب بانو
14 مرداد 95 18:42
دختر چیست؟ موجودی است که فقط شیطونی‌اش به یه دنیا می‌ارزه روز دختر مبارک