نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

تولد چهار سالگی ...

1395/9/22 17:05
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
1,272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام غنچه کوچکم🌷

عسلممممم

نفسممممممم

 

قربون دل نازک وقلب مهربونت بشه مامان

دخترم بلاخره چهار ساله شدی

خانومی شدی عزیز دلم

مدتیه نشد بیام وبت 

خاطراتتو بنویسم 

حالا آمدممممم درمورد تولدت بنویسم از خودت بگمممم

قبل از همه تولدتو تبریک میگم شیرین مامان

امیدوارم تولد 100 سالگیتو جشن بگیری

امیدوارم خوشبختیتو ببینم

 بی نهایت دوستت دارم عشق کوچک من....

 

تولد چهار سالگیتو خودمون چهار نفری جشن گرفتیم

خواستم مهدکودکت جشن بگیرم

اما معلمت گفت خودمون واسش میگیریم

چون کسی اجازه نداره از بیرون برای بچه ها

غذا کیک یا شیرینی بیاره

ماهم خونه جشن واسه خودمون گرفتیم

خیلی خوش گذشت 😊😙😔

واینم از داداشت الان تو این عکسها 6 ماهشه

الهی که من قربون هردوتون بشم فرشته های کوچکم

خیلی به همدیگه عادت کردین 

روزها باهاش بازی میکنی و خنده های کشدارتون

میپیچه فضای خونه و منو هی شاد و شاد تر میکنه😄

انشالا همیشه و تا آخر عمر

یه خواهر برادری خوبی داشته باشین

و به همدیگه وابسته باشین به هم احترام بزارین

دخترم

عسلکممم

ماشالا هزار ماشالا خانمی شدی

بعضی مواقع از طرز حرف زدنت

از کارات حیرت زده میشم

واقعا چقدر زود بزرگ شدی 

چقدر سریع 4سالت شد هیچ نفهمیدم 

لهن صحبت کردنت هنوز کودکانه و لوسه

با مقدار کمی تلفظ اشتباه

مثلا نمیتونی بگی ( ر ) میگی ( ی )

راستی  یاستی

رفتم      یفتم

آره         ایه

هرچی هم بهت اموزش میدم فایده نداره

دخترکم خلاصه اینکه 

داریم روزهای قشنگی رو باهمدیگه میگذرونیم

دوست دارم تو رو

و این روزهای باهم بودنمون رو

پسندها (6)

نظرات (7)

سیما
22 آذر 95 21:55
تولدت مبارک باشه نگار جوووووووون انشاالله 120 ساله شی عزیزم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
تشکر دوست عزیز
مامان صدرا
26 آذر 95 19:54
تولدت بر ساخشار هستی مبارک خاله جونی انشالله 120 ساله بشی چقد دلتنگتونم بودم ماشالله هزار ماشالله پسملیم واسه خودش اقایی شده روی ماهشونو ببوس خانومی
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون بابت حضورتون امیدوارم در کنار خانواده عزیزتون شاد و سلامت زندگی کنید😙😙😙😙
.•♥خواهری بلور♥•.
8 دی 95 23:11
سلام زینب خوشگلم عزیز دلم دلم‌برات یک ذره شده بود خوبی تولدت نگار خوشگلم مبارک باشه به سلامتی و دل خوووووش
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام خواهری مهربونم خوبم خداروشکر تو خوبی آخه کجایی بخدامنم دلم برات تنگ شده....میام وب بلورکم ولی رمزشو ندارم حتما رمزشو بده برام منتظرتم
مامان صدرا
5 اسفند 95 8:49
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍
محجوب بانو
15 فروردین 96 1:20
بهار شوق انگیز بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد لبــــتان پر خنده‌تان قلبتان از مهر آکنده دولتتان پاینده و نـــــوروزتـان فرخــــــنـده بــاد سلام عزیزمممممممممممم خوبی شما انشالله خوشکلات 120 ساله بشن
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام گلم خوبم خداروشکر شماخوبین ..ممنوووون 😘😘
محجوب بانو
23 فروردین 96 14:08
سلام خواهرم مبارکههههههههههههههههههههههه انشالله به سلامتی کجاییییییییییییییییی کم پیدایی عزیزم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
هستم عزیزم مشغول بچه هام 😍😘
آجی ثمینـــــ ❤
21 اردیبهشت 96 15:50
سلام خاله جووون وب دخملی و پسملی با افتخاررررررررر لینک شد