نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

🌸روزهای شیرین منو دخترکمو عشقم👪 پاییز🌸94

1394/7/3 21:11
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
772 بازدید
اشتراک گذاری

نگارم دخترنازم این روزا خیلی مهربون شدی بامحبت شدی🎀

همش به منو بابات میگی دوست دارم  دوست دارم 🎀

منو بابای خیلی این روزا بیشتر بهت وابسته شدیم گل پاکم...🎀

به حدی که وقتی میخوابی هم باهمدیگه🎀

مینشینیم ودرمورد شیرین کاریهات و.. حرف میزنیم وهممشو یادآوری میکنیم 🎀

🌸برای دیدن بقیه عکسهاوخاطراتمون 🌸

🌸لطفا به ادامه مطلب تشریف ببرید🌸

چند روزی بود که بی حوصله شده بودم البته چند ماه قبل...🎀

و بهت نمیرسیدم تنها از لحاظ همراهی کردن  در بازیهات ...🎀

نه که بهت نرسما نه ..ولی کم بهت توجه میکردم 🎀

بعد گذشت یه هفته دیدم پرخاشگرشدی برای خواسته هات جیغ میزدی🎀

بعد به خودم آمدم نشستم خودم برای خودم کلاس مشاوره برگذارکردم🎀 😊

دیدم که نه این منم که کم گذاشتم این منم که باعث وبانیشم 🎀

الان خیلی وقته که باهم خیلی دوست شدیم خیلی محبت میکنیم🎀 👭

بابتش ازت خیلی خیلی معذرت میخوام 🎀

نمیدونم! صحت کلامم رونمیدونم ولی اینو میدونم🎀

بعضی وقتها آدم خیلی بی حوصله میشه 🎀

که حتی حوصله خودش راهم نداره🎀😟

که حتی اون ادم بی حوصله مادر باشه ...🎀

ولی خدارو شاکرم که حاله هممون خوبه من تو پدر مهربانت 🎀

پدرت که از وجودم قلبم نفسم برام عزیزتره🎀

عاشقتونم ...!!💞

و اینکه....🎀

خیلی خیلی علاقه شدید به قلم، سنگ،کاغذ، قیچی داری 🎀

تمام روز کیفت همراهته 🎀

درحال نقاشی کردنو کاغذقیچی کردن و کاغذریزه هارو توخونه پخش کردنو🎀

کارم رو زیاد کردن  هستی🎀😄

درحال قدم زدن تمام راهی که میریم درحال جمع آوری سنگ ریزه ها 🎀

و قایم کردنشون تو جیبات وبه دریاچه رسیدنو انها رو داخل دریاچه ریختن هستی🎀🍝

خوب ماهم معلومه که تمام این کارهات برامون شیرینه 🎀

چراباید منعت کنم از علاقه یی که داری به کاغذ ریز کردن 🎀

ریزشون کن بریز من جمعشون میکنم🎀

چرامنعت کنم از جمع کردن سنگها ..🎀

صبورانه کنارت می ایستم دخترکم 🎀

برای خودت جمعشون کن 🎀

خلاصه بگم کودکیتو بکن کودک من 🎀

کودکی تو بکن که بهترین زمان رو داری عروسکم 🎀👼

حالا حالا ها زوده برای بزرگ شدن ..🎀

انگاری داره همه چی خوب میشه خدارو شکر 🎀

همه چی داره نظم میگیره خداروشکر...🎀

موقع غذا دادن بهت🍝 تمام هدفم خوردن کل یاحداقل نصف بشقابت بود🎀

نه لذت بردن و به خودت سپردن وانتخاب کردن و رسیدگی خودت به شکمت🎀

کنار آمدم میبینم الان خودت مشتاقی خودت طمع غذاهارو بیشتر میفهمی اینطوری..🎀

مثل اینکه گیر دادنام به غذانخوردنات تو رو بی میل کرده بود🎀

باعث شده بود فراری بشی حتی به لج هم شده🎀

حتی موقع غذاخوردن ازت میپرسم 🎀

خوشمزه شده مامانی میگی عااآ لی مامآنی جون 👌،میسی ..🎀

شاید باگذر زمان دارم بیشتر وظیفمو یاد میگیرم 🎀

فقط میدونم مشتاقم ومیخوام وظیفمو🎀

به نحو احسنت وبه بهترین شکل انجام بدم🎀

 اینم دختر داداشم آسیه جوووون

دلم براش خیلی تنگ شده 4ساله ندیدمش 😦

 

پسندها (15)

نظرات (19)

همراه رایانه
26 شهریور 94 8:36
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات رایانه و اینترنت شماره تماس با تلفن ثابت سراسر کشور :9099070345 برای اطلاعات بیشتر به سایت همراه رایانه مراجعه فرمایید. www.poshtyban.ir
نی نی عکس
26 شهریور 94 10:55
سلام خوشحال میشیم عکس کوچولوتونو برامون بفرستید تا ان شالله برنده این هفته ما ایشون باشه در ضمن برای مامانای خوب و نویسنده کشورمون یه مسابقه داریم به اسم مادران با تجربه که تجربیات مادریتونو برامون ارسال کنید و جایزه بگیرید . اطلاعات بیشتر در لینک زیر http://www.niniaxs.ir/index.php/batajrobe ارسال عکس از طریق این لینک و یا تلگرام شماره 09109094005 http://www.niniaxs.ir/index.php/upload اگر هم دوست دارید تو گروه تلگرام نی نی عکس عضو بشید عدد 1 رو به شماره 09109094005 بفرستید. ممنون
تک دختر مامانش(kosar)
26 شهریور 94 14:53
سلام خاله. عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییه
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون کوثرجان 😚
آجی
26 شهریور 94 17:24
زینب عزیزم دستت درد نکنه اما می دونی قضیه چیه توی هر قالبی که کلا عکس نگار هست زیباست پس این قالب هم زیباست
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
فدااااااااات😘😚
نیکـتـ♥ــا
26 شهریور 94 20:05
خیـــــــلی هم زیبـا
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون😙
میس ابنبات
27 شهریور 94 11:55
سلام من همون پریسا هستما می خواستم بگم قالب وب عالیه واقعا به شما افتخار می کنم فقط یه چیزی تو مدرسه میس ها که عضو بودید ... وب رو حذف کردن من دوباره با همین ادرس یکی زدم اما ...
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام پریساخانم آره متوجه شدم خیلی ناراحت شدم😯 درموردنظرت هم ممنون
خواهری
6 مهر 94 13:08
کنار کودک بودن آدم رو به دنیای کودکی می بره خیلی دوست دارم بچه بشم فارغ از تمام مسئولیت ها
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
👭👌
نیکـتـ♥ــا
6 مهر 94 19:47
سلام خاله جون ممنون از نظر ارزشمندتون.راستی قالبتون خیلی عالیه شما هنرمند خوبی هستید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم😚 ممنون بابت نظرت
تک دختر مامانش(kosar)
11 مهر 94 19:28
!!!اینو نگار جوووووووونه.....!
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
کدومو نگار جونه..؟؟👀
تک دختر مامانش(kosar)
12 مهر 94 5:56
اسیه خانوم شما شبیه نگار خانومه
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
😊😊 آره یکمی😘
حدیث
13 مهر 94 9:56
سلام عزیزم امیدوارم حالت خوب باشه و نگار جونم هم حالش خوب باشه امیدوارم بی حوصله گی هات تموم شده باشه واقعا تو اینجور موارد بچه ها ضربه میخورن عزیزمی مراقب خودت باش راستی دختر برادرتون ماشالله خوشگله
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنوووون عزیزم خووبیم ولی معمولا بعضی مواقع برای همه پیش میآد مهم اینه که کوتاه مدت باشه وحلش کنیم چشم هستم گلمم میبوووسمت بابت نظرت درمورد دختر داداشم ممنوون😘
مامانی کوثر
13 مهر 94 20:21
سلام خانومی.ببخشید تروخدا این چند روز کوثری اذیتتون کرد.شرمنده .نگاری منو ببوسید★★★
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلاااام عزیزم✋ نه عزیزم چرامگههه؟؟ خیلی هم دختر گلیه خداحفظش کنه ایشالااا شماهم خوش آمدید به جمعمووون😘😘
محجوب بانو
15 مهر 94 23:37
سلام عزیزم هم وب خوشکلی داری هم دخترا نازی داری خوشحال میشیم به بوی بهشت ما هم بیای و برامون نظر بزاری منتظرت هستیم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزییییزممم نظر لطفته چشم حتمن میاممم
محجوب بانو
17 مهر 94 15:04
سلام عزیز دلم خیلی از حضورت توی وبمون خوشحال شدیم،باز هم منتظرت هستیم ممنون بابت لینک کردنتون ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
😍😘
مامان شهناز
22 مهر 94 6:15
منتظــــــــــــــــــر عکس های جدید نگار خانوم هستیم.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
چشممم عزیزم ممنون بابت نظرتووون
خواهری
23 مهر 94 22:46
التماس دعا منتظر آپ جدید هستیم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم همچنین☺
محجوب بانو
25 مهر 94 22:41
سلام دوست عزیز وگلـــــــــــــــــــــــــــــــــــم بوی بهشت ما آپ شده، خیلی خوشحال میشیم پیشمون بیایید و برامون یادگاری ( نظر و لایک )بذارید بی صبرانه منتظر هستیم،مهربونم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
چشم گلم حتمامیاام 😘
نیکـتا:/
9 آبان 94 19:02
سلام خاله جونم مرسی که بهم سر زدید عکسها خیلی عالیــــــ بودند دستتون درد نکنه . امیدوارم همیشه لبای نگار جون پر خنده باشه
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
خواهش میکنم ممنووووون توهم همچنین
زهـــــــــرا
14 آبان 94 8:19
خیلی هر روز داره خوشگل تر میشه//فدات بشم من
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنوووون زهرا جان خاله نظرلطفته 😘😘