نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

خاطرات18ماهگیت

1393/3/13 22:38
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
222 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام نگارجونم عزیزم عمـــــــــرم

بازم امـــــــــــدم مامی جونم

تاخاطرات وپیشرفتهاتو بنویسم تو یکسالوشش ماهگی

اول اینکه بگـــــــم خیــــــــــلی جیگرشدی 

خیلی کارهای جالبی میکنی خیلی شیرین شدی 

وخیــــــــــــلی مهربونی اللهی قربونت بشم من

اب وغذادوست داری خودت بخوری درضمن دست چپی

وقتی غذامیخوری بادست چپت منوباباجونی کلی میخندیم

توهم ذوق زده میشی خجالتاحساساتی میشی یه جیغ کوشولومیکشی

عاشق جم وجورکردن خونه گردگیری وکارکردنی

وقتی من گردگیری میکنم توهم کمکم میکنی یه پارچه برمیداری

میکشی رودیوارکمد......منم قربون صدقه ت میرم

ماه من عمرم مهربانم اگه منوباباجون تورونمیداشتیم چه میکردیم

تابابا ازخونه میرن بیرون سریع میری کفشهاتوازتوکمدبرمیداری میری کناربابایی

میگی بهیم بهیـــــم..روزی سه چهارباربابا جونی دخملمومیبرن بیرون

میگن حوصله دخترم سرنره یه بارم که باهم هرروزبعدازظهرهامیریم بیرون

یاخریدکردن یاکناردریاچه  ..مامی جونم که عاشق خریدکردنه دیهههههچشمک

کلمه های که یاگرفتی.....................................بابا.دد.مامی. ممم.ممم مام مههههه

به عمه میگی ممه....به کتاب میگی بتاب

وقتی گرسنه میشی دادمیزنی ممم مام مههههه

چیزی رواشاره میکنی میگی دیــــــــزززززه؟؟؟.....یعنی چیهههه؟؟

وپشت سرهم بامن صحبت میکنی دستادوگره میزنی 

بادستات اشاره میکنی ولی متاسفانه نیدووونم چی میگی

وااااای راستی یادم رفت بگمو خیلی دوس داری

2تاگوشی تاحالاخراب گردی دیگه ازشیرین کاریهات هرچه بگم کمه

عاشـــــــــــــــقانه دوستت دارم

واژه دوستت دارم برای عظمت وشکوه قلب مهربانت

چقدربی رنگ است وقتی توسرچشمه همه خوبیهایی

niniweblog.com

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان آترینا
15 شهریور 93 0:06
سلام عزیزم دختر خیلی نازی دارید و یه مامان با سلیقه که وب به این قشنگی درست کرده ،از خاطرات نگار کوچولو هم لذت بردم، ممنون که به وب ما سر زدید باز تشریف بیارید خوشحال میشیم راستی شما رو با اجازه لینک کردم ، نگار کوچولوی نازنین رو ببوسید
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
سلام مامانی آترینا جون ممنون ازینکه اومدید وب دخملم منم با افتخارلینکتون کردم