نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

2ماهگیت

1391/11/10 15:28
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
258 بازدید
اشتراک گذاری

دختـــــرم همــــه ی دنیایی مـــامــــان بابات

درمهــــربانی دستــــــهای کوچک توخلــاصــــه میـــشود

سلام نگارخانوم من سلام اهوی من 

آمدم تاخاطرات 2ماهگیت روثبت کنم عشقم

غذاهات که فقط شیره اونم شیرمامان جون برام باعث افتخاره

که درآغوشت میگیرم سرت روبازومه غذامیخوری با اون دهان کوچولوت 

منم نوازشت میکنم میبویمت میبوسمت باهات حرف میزنم

دستتو میگیرمومیگم واااااییی نازنینم خیلی انگشتات ظریفن خیلی بینیت هوچیکه

چه ناخونای ریزی چه چشمای پاک ومعصومی ای جاااااااانم

خداوندا بنازم به این همه سلیقه ات........

تودیگه چقدر توصورت این طفلهای معصوم که نیگاه میکنی لذت میبری

ازهنروسلیقه بی نظیرو وصف نشدنیت...

خدددددداااااااااااااووووووونداااااا دوسستتتتت دارررررم و

ممممنننوووووووووووووووووووونممممم

 

ناف نگارجونی...........

 شیـــرینک مامیـــ نافتـــ شب 10افتــــاد

 هرصبــــح کــــه لبــــاستوعوض میکردم دلمــ خون میشد

 میترسیدم که دردت بیــــادتجــــربـــه هم کــــه نداشتــــم

پـــرستارت هرروزمــــیامــــدوبــــهتسرمیزدوبانـــــدشوعوضــــ میکـــــرد

وهـــــرشبــــ گریــــه میکــــردی

 شایــــدشبــــانــــه روز4ساعــــتـــ میخوابیـــدیـــ

تا2ماه همینطوریـــ بودی ماهمـــ حسابیـــ کم خـــواب بودیمــــ

ولیــــ بـــــخاطردخــــترنـــازم اصنــــ اونـــروزاســـختـــ نگذشت

بســـ که عاشقتیمــــ وازباباییـــــ مهربـــونتـــم تشکرمیـــکنم

خییییلیـــ کمکمـــ میکـــردند همـــراهم بـــــودنــــ 

 

نــــاخونــــاییــــ نگـــــارجــــونی

نــــگارجونمــــ ناخــــوناتـــو باباجـــون وقتی 2ماهه بودی گرفتند 

روزجمعه ساعت 4بعدازظهر ..خیلی اذیت بودی وبه لباسات گیرمیکرد

چندبارهم سروصورتتوزخمی کردی 

منکه میترسیدم وباباجون زحمت کشیدن ..

فدایی انگشتهای خوشکل وسفیدت بشم من عزیزدلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

نیلوفر
3 شهریور 93 19:34
فروش عروسک های دستبافت و قابل شستشو مناسب برای کادو و سیسمونی(این عروسک ها با دوام هستند و به دلیل نداشتن قطعات جدا شونده برای کودکان مناسب هستند) به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
فاطمه & فائزه
3 شهریور 93 20:34
سلام نازی خدا حفظش کنه به وبلاگ داداشی ما امین جون سربزنید خوشحال میشیم نظر فراموش نشه لطفا
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنوووون عزیزم چشم حتمن میام
ساعت نیک
8 تیر 96 10:28
سلام من خیلی کنجکاو هستم بدونم چی به درد بچه م می خوره. شما چه طور؟