نگارجوننگارجون، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

✿خاطرات نگــــــــاری ✿

خاطرات 2سالگیت

1393/9/21 18:15
نویسنده : ✿ ماMے jوטּ✿
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااام مامانم،خوشکلم،عســـــلـــــم خوبی؟؟؟؟؟ AU のデコメ絵文字

2سالگیت مبارک مامانی ....

ماشالابزرگ شدی خانوم شدی باهوش شدی مرتب ومنظم شدی عزیزم  *女の子* のデコメ絵文字

دیگه هرچه بگم کم گفتم خوشکلم....

مثلا غذاتموم میشه سریع دستات میره بالا

ومنتظری تاباباجونی دعاروشروع کنن

دعاتموم میشه سریع پامیشی به جمع کردن ظرف وظروف.

خوراکیها ونوشیدنیهاروبدون اینکه من بگم میزاری تویخچال 

دیگه کم مونده ظرف هم بشویی

اینکه هرکاری میکنیم مثلا بهت اب میدیم خوراکی میدیم

مخصوصن گوشی میدیم

ماروتشویق میکنی وبهمون میگی آفـــــــرین  

خیلی باهوشی ماشالا تاحدی که من وااقعن بعضی مواقع

شگفت زده میشم 

صورتمو ماسک زده بودم تو اون حال منو دیدی 

 باصدایی بلندگفتی وااااااااایییییییی این چیههههه

  منتظرتوضیحم وانستادی یکم فکر کردی سریع رفتی سراغ کمد

همون ماسک روآوردی 

بهم دادی وگفتی اینه اینه آرییییییی؟؟؟

...... .

ابن کارت دیگه منوAU のデコメ絵文字باباتوAU のデコメ絵文字دیوونه کرده

چند دقیقه یه بار بدون اینکه اتفاقی افتاده باشه 

یامحبتی ردوبدل شده باشه

میایی صورت من یا باباجونو میبوسی AU のデコメ絵文字ومیگی خوووودااا (خدا)جان....

وبعضی مواقع میایی صورتمو تو دوتادستت میگیری

ومیگی ماشانا (ماشالااا )   ؛ )

اعداد رویادگرفتی از1 تا10 به زبان فارسی والمانی ....

رنگاروتقریبایادگرفتی ولی به سبز میگی بزب.....سرخ  میگی خرس

دیگه بقیشو خوب و درست تلفظ میکنی عشقم

..........

آخه خوشکل مامان این شیرین کاریهات که یکی 2تانیست

ازبس زیادن فراموششون میکنم باز برات ثبتش میکنم نازنیـــــــــــــن م

پسندها (6)

نظرات (10)

تخفیف ویژه سارافون طرح بهار
21 آذر 93 21:43
دوسـت عزيـزم سلام شمـا را به ديـدن جزئیات اين تخفیف ویژه دعــوت مي کنــم شـاد و ثروتمنـد و پيـروز باشـي...
فاطمه ع
22 آذر 93 16:26
ای جانم قرررررررررربونش بشه خاله که انقده خانمه درضمن نگار مثل خالش آذر ماهی هست ما آذر ماهی ها خیلی خانمو شیرین زبونو خوشگلو ،نازو مهربونو،دلسوزو..هستیم خلاصه دیگه هرچی بگم کم گفتم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ای جیگررررررر
مامان آنیسا
23 آذر 93 7:14
خاله فدای شیرین زبونیات عزیزم واقعا بچه های این دوره باهوشن
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
واقعن باهوشن ماشالاااا
عاطفه
25 آذر 93 14:07
درست شد گلم
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون ممنووووووون
مامان عسل 
27 آذر 93 18:29
سلاااام من اومددددم عسییییسم...ماشالله ماشالله چه دخملیه این نگارخانوم...جون دلم خیلی نازییییی عشقم..خوشحالم که باهم دوست شدیم فداتشم منم باافتخارلینکت کردم..خداحفظت نگااااارم..روی ماهتومیبوسم نفسیییی
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
مرررررسی خاله جون مهربووووون عسل خانوم شماهم خییییلی نازه ماشالا شماهم با افتخارلینک شدید
مامان عسل 
27 آذر 93 18:32
اگه میم مشکلات برداریم شیرینیش می مونه یلدای شکلاتی روبراتون آرزومندم جیگررررر..خوش باشین الهی همیشه
مامان 3جوجه طلایی
1 دی 93 18:28
چقدر ناز و خوشکل و البته باهوش و مهربون . ان شاءالله این روزای خوش مستدام باشه . راستی ما هنوزم رأی کم داریم . میشه بازم روی شما حساب کرد . عدد 28 به شماره 1000891010
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
ممنون عزیزم خیلی دوست داشتم اما متاسفانه ازاینجامشکله
مامان ثنا
4 دی 93 12:07
سلام نگار خاله ببخشید دیر بهت سر زدم من شما را لینک کردم بوووس بووووس.
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
منم لینکتون کردم عزیزم
♥ایدا♥
10 دی 93 20:24
عزیزم چه دختری خوشگلی به وب منم سر بزن
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
مییییسی اوووومدم وبتم نایسه
ایدا
10 دی 93 20:36
سلام ببخشید من کوثر نبودم ایدا بود خانمی؟؟
✿ ماMے jوטּ✿
پاسخ
میبخشیدعزیزم همزمان چند تا پیام روعجله داشتم جواب دادم واسمتو اشتبا بجایی ایداگفتم کوثر کوثریکی دیگه بود